CentralScooters.be® Officiële site
  • Levering in heel België
  • Ophaal- en brengservice bij onderhoud/herstellingen
  • Officieel dealer van alle A-merken
  • Gespreid betalen in 12 à 84 maanden
Central Scooters BE
Betaalopties bij Central Scooters Betaalopties bij Central Scooters
Bij Central Scooters vinden we het belangrijk om onze klanten comfort en gemak te bieden. Dit geldt ook voor het betalen, daarom hebben we verschillende manieren van afrekenen. Bij Central Scooters kun je direct betalen of in termijnen. 

Contant
Bij ons kan je contact betalen. Dit kan zowel in de winkel als bij de bezorging thuis. Let op: dit kan alleen als je de scooter al hebt aanbetaald op de website. Zorg dat je gepast kunt betalen, want onze bezorgers hebben geen wisselgeld bij.

Banconact/ Mistercash
Kom je uit België? Geen probleem! Bij ons kan je ook met Bancontact betalen. Betaal kleine, maar ook grotere bedragen met jouw Bancontact-kaart. Ook kan je de Payconiq by Bancontact-app gebruiken om te betalen. Snel en veilig!
Voor deze betaaloptie rekenen wij 1%.

Visa/ Mastercard/American Express
Via de webshop kun je afrekenen met een creditcard van Mastercard of Visa. Onze pinautomaten in de winkel zijn geactiveerd voor creditcards. Let op: dit geldt niet bij bezorging. 

Op afbetaling
Kies er voor om jouw aankoop in 12, 18, 24 tot en met 84 maanden te betalen, want soms heb je wat meer tijd nodig om jouw aankoop te betalen. Hiervoor werken wij met de Santander bank. Bij ons kun je aankopen vanaf €500 gespreid betalen. Als je kiest voor koop op afbetaling, checken wij snel je aanvraag en weet jij binnen enkele seconden of je in aanmerking komt voor een krediet.
© Central Scooters 2025

Covid-19 maatregelen Centralscooters Showroom geopend op afspraak vanaf 3 maart
Werkplaats geopend op afspraak 
Vanwege de maatregelen die aangekondigd zijn door de overheid, hebben wij de volgende maatregelen moeten nemen: 
- Vanaf 3 maart is de showroom geopend op afspraak. Maak online een afspraak. Online bestellingen worden ook uitgeleverd.
- Wij halen je scooter op voor onderhoud en reparatie. Zoals gebruikelijk is dit gratis.

De volgende maatregelen gelden voor het ophalen en bezorgen van de scooters:
- Betalingen dienen via pin of Ideal voldaan te worden (bank overboeking). Contante betalingen worden ook geaccepteerd, alleen als dit met gepast geld is.
- Onze chauffeurs hanteren de richtlijnen van het RIVM, zo houden ze 1.5 meter afstand en hanteren de hygiëne voorschriften.

Levering aanvragen en online bestellingen
Online bestellen van scooters is nog steeds mogelijk, ook lease aanvragen worden in behandeling genomen en verwerkt. Voor vragen is onze klantenservice bereikbaar.

Er zijn op dit moment nog voldoende scooters voorradig, voor de actuele voorraad kunt u contact opnemen met de klantenservice. 

Personen met cruciale beroepen krijgen voorrang met reparaties. 

Gratis haal- en brengservice van uw nieuwe scooter of reparatie
Maak gebruik van de gratis haal en breng service in deze periode. Wanneer je een defect hebt aan je scooter, neem dan telefonisch contact op om een afspraak in te plannen. Onze chauffeurs komen je scooter gratis ophalen en na reparatie wordt deze weer teruggebracht. 

Bestellen van onderdelen of accessoires
Heeft u onderdelen nodig voor uw scooter of reparatie dan kan dit afgehaald worden. Het is alleen mogelijk dit op bestelling te doen. U belt dan naar onze klantenservice en geeft door welke onderdelen klaar gelegd moeten worden. Wij zorgen dat uw pakket op het afgesproken tijdstip klaar ligt. Wij kunnen ook uw bestelde pakket versturen, dit kan door een bestelling te plaatsen via onze webshop of door telefonisch uw bestelling te plaatsen. Wij zorgen dan dat uw pakket verstuurd wordt. 

Er is een afhaal en breng locatie deze is bij de ingang te vinden.

Is er een onduidelijkheid of heeft u vragen over de status van uw reparatie of levering van uw nieuwe scooter, neem dan contact op met onze klantenservice. 

Een moment geduld aub..
Hallo, waarmee kunnen we je helpen?