CentralScooters.be® Officiële site
  • Levering in heel België
  • Ophaal- en brengservice bij onderhoud/herstellingen
  • Officieel dealer van alle A-merken
  • Gespreid betalen in 12 à 84 maanden
Central Scooters BE

Hoe plaats ik een aanvraag?

Kies eerst je droomscooter uit, selecteer de gewenste extra's en klik op de knop 'Bestelling plaatsen'. Vul het aanvraagformulier in en klik op 'aanvragen'. Je aanvraag is nu ingediend.

Wat moet ik doen als de aanvraag is ingediend?

We nemen contact met je op om je te laten weten of je aanvraag goedgekeurd of afgekeurd is. Wanneer je aanvraag is goedgekeurd, ontvang je per e-mail een contract. Zodra je dit contract hebt ondertekend en wij het hebben ontvangen, ben je eigenaar van de scooter!

Wanneer krijg ik mijn scooter?

Zodra je contract is ontvangen en verwerkt, nemen wij nog diezelfde dag contact met je op om een leverings- of afhaalafspraak te maken. Lease-je-scooter.be levert door heel Vlaanderen. Afhalen kan gratis bij ons afhaalpunt: Veilingstraat 49, 2320 Hoogstraten. Een tweede adres waar je terecht kan is onze Nederlandse showroom in Oosterhout, nabij de Belgische grens (Hazeldonk). Levering of afhaling kan bijna altijd binnen een week plaatsvinden.

Hoe lang loopt het contract op afbetaling?

Hoe lang je contract loopt, hangt af van verschillende factoren, zoals het aantal termijnen dat je kiest en het bedrag dat je tussentijds aflost. 

Wanneer kom ik in aanmerking?

Er zijn een aantal voorwaarden waaraan je minstens moet voldoen:

• Je leeftijd ligt tussen de 18 en 73 jaar
• Je bent officieel woonachtig in België
• Je hebt een Belgische betaalrekening
• Je hebt geen negatieve CKP-registratie
• Je hebt een vast inkomen
© Central Scooters 2025

Covid-19 maatregelen Centralscooters Showroom geopend op afspraak vanaf 3 maart
Werkplaats geopend op afspraak 
Vanwege de maatregelen die aangekondigd zijn door de overheid, hebben wij de volgende maatregelen moeten nemen: 
- Vanaf 3 maart is de showroom geopend op afspraak. Maak online een afspraak. Online bestellingen worden ook uitgeleverd.
- Wij halen je scooter op voor onderhoud en reparatie. Zoals gebruikelijk is dit gratis.

De volgende maatregelen gelden voor het ophalen en bezorgen van de scooters:
- Betalingen dienen via pin of Ideal voldaan te worden (bank overboeking). Contante betalingen worden ook geaccepteerd, alleen als dit met gepast geld is.
- Onze chauffeurs hanteren de richtlijnen van het RIVM, zo houden ze 1.5 meter afstand en hanteren de hygiëne voorschriften.

Levering aanvragen en online bestellingen
Online bestellen van scooters is nog steeds mogelijk, ook lease aanvragen worden in behandeling genomen en verwerkt. Voor vragen is onze klantenservice bereikbaar.

Er zijn op dit moment nog voldoende scooters voorradig, voor de actuele voorraad kunt u contact opnemen met de klantenservice. 

Personen met cruciale beroepen krijgen voorrang met reparaties. 

Gratis haal- en brengservice van uw nieuwe scooter of reparatie
Maak gebruik van de gratis haal en breng service in deze periode. Wanneer je een defect hebt aan je scooter, neem dan telefonisch contact op om een afspraak in te plannen. Onze chauffeurs komen je scooter gratis ophalen en na reparatie wordt deze weer teruggebracht. 

Bestellen van onderdelen of accessoires
Heeft u onderdelen nodig voor uw scooter of reparatie dan kan dit afgehaald worden. Het is alleen mogelijk dit op bestelling te doen. U belt dan naar onze klantenservice en geeft door welke onderdelen klaar gelegd moeten worden. Wij zorgen dat uw pakket op het afgesproken tijdstip klaar ligt. Wij kunnen ook uw bestelde pakket versturen, dit kan door een bestelling te plaatsen via onze webshop of door telefonisch uw bestelling te plaatsen. Wij zorgen dan dat uw pakket verstuurd wordt. 

Er is een afhaal en breng locatie deze is bij de ingang te vinden.

Is er een onduidelijkheid of heeft u vragen over de status van uw reparatie of levering van uw nieuwe scooter, neem dan contact op met onze klantenservice. 

Een moment geduld aub..
Hallo, waarmee kunnen we je helpen?